>La Recepta del 15

>

“La Recepta del 15″ és una nova secció que hem decidit endegar  la Sandra i el Xavier de “Els fogons de la Bordeta” i jo.   
Cada dia 15 de cada mes penjarem a la vegada, als respectius blocs, una recepta a partir d’un ingredient o plat que serveixi de base, de manera que pugem replantejar-nos-el cadascú a la seva manera.
La intenció és sorprendre’ns mes a mes amb les diferents interpretacions que puguem fer de cada ingredient triat com a punt de partida.
Per suposat, tothom qui vulgui està convidat a afegir-se a l’experiment. No hi ha cap obligació ni cap norma a seguir, simplement ganes de passar-s’ho bé.
Anuncis

Posted on gener 12, 2011, in La recepta del 15. Bookmark the permalink. 22 comentaris.

  1. >jajajjajaja! doncs ja podeu comptar amb mi!!!! 8) petonetssssss

  2. >una iniciativa molt xula i sense obligacions!!!!!!!!!!Una pregunta: només tindrem tres dies per preparar-ho?

  3. >Judith: Ja hi comptava amb tu. Estava segura que t'animaries ;)Coses de Llàbiro: El mes de gener sí, però els altres ho farem amb més antelació. És que hem anat de bòlit amb les classes la Sandra i jo… Haha!Petonets!

  4. >jajajaja visca!!tinc unes ganes de que arribi dissabte! :PJudith, jo també comptava amb tu! jijijijMònica, si veus que vas molt apurada participa el pròxim mes! 😉 Que aquí no hi ha obligacions… simple divertiment!Petonets a totes!

  5. >Ah… i si ho publiques el 16 tampoc passa res, no? 😛

  6. >Naaah! No passa reeeeeess!!Hehe!Petonets boniques!

  7. >Eh!! Eh!! Eo! Eo! Que jo també sóc aquí i vull participar!! Aquest mes no crec que tengui temps…li he promés a la meva mare que l'ajudaria a preparar algunes cosetes per celebrar Sant Antoni (i ja no sé d'on treure el temps per ajudar-la) ai, quin disgust més gran que tenc!!!, ho intentaré però ho veig impossible, però el 15 de febrer esperau-me!!! Un petó, Paula

  8. >A veure si puc participar-hi, si no, us miraré segur!

  9. >Va nosaltres també ens hi apuntem, si no per aquest mes (ho intentarem) pel febrer!!!Un petonot

  10. >Compteu també amb mi!Ja buscarem el temps d'on sigui.. Crec que aquesta iniciativa tindrà un èxit rotund! felicitats per posar-ho en marxa… Petonets,

  11. >Visc a la Cuina: ens encantaria que participessis! I si no pots aquest mes, tingues en compte que el que ve t'esperem! Petons!!Albota: Així m'agrada, participatius! ;)La cuinade l'Eri: també comptava amb tu! Estic molt contenta que esteu tan animats! Petonets!

  12. >Acabo de descobrir el blog, gràcies al blog del clubdecuines, m'ha agradat molt i me'n faig seguidora! amb això de la recepta del 15 (m'ha agradat!) si en faig una i la penjo al clubdecuines (no tinc blog, només penjo les receptes allà) també serveix? 🙂

  13. >Elisabet! Clar que pots unir-te a "La recepta del 15"! Tothom és benvingut. Quan tinguis la recepta penjada, ens deixes l'enllaç i així la podrem veure. Gràcies per unir-te a la proposta i benvinguda!!:)

  14. >EI!,que jo també m'hi apunto!, molt bona idea!, però ho acabo de veure i… JA ÉS DISSABTE! (12:45matinada)!. Ja dic jo que m'en vaig a dormir massa tard mirant blogs…Pel febrer conteu amb la recepta, però direu l'ingredient el dia 1?, ja estic desitjosa de saber què serà.Gràcies per plantejar divertiments culinaris!A reveure.

  15. >Mercè! Que bé que t'uneixis tu també! Ja sabem que ha estat una mica precipitada la Recepta del 15 d'aquest mes, però prometem, pel febrer, donar-vos l'ingredient principal molt més abans.Un petonàs!

  16. >T'he conegut a partir del bloc dels amics dels fogons de la Bordeta. Com que tinc una recepta de calamars a punt, m'estreno en participar en la vostra proposta!. I donaré una volteta pel teu bloc, per conèixer-te una mica millor!.

  17. >Acabo de descubrir aquesta iniciativa … i m'agrada molt.I quan comunicareu i com, el próxim ingredient???Moltes grácies???una salutació i hem quedo a mirar per aquí

  18. >Neus: intentarem publicar la primera setmana de febrer, perquè tingueu més temps. Estic molt contenta que t'animis. Quans més siguem, millor!Petons i t'esperem a "La recepta del 15" de febrer!

  19. >M'encanta la idea Marina! aquest mes arribo tard…però el mes que ve no fallaré!Gràcies per aquesta iniciativa!Molts petonets

  20. >Ingrid: T'esperem! Gràcies per participar! 🙂

  21. >Hola Marina!Em pareix superinteressant aquesta iniciativa!Com èns podrem assabentar de qui ho fa cada més? M'agradaria participar-hi!Per cert, quina bona pinta el calamar!!!!Felicitats i gràcies!

  22. >Massitet: D'aquí ben poc publiquem l'ingredient de febrer! Estem molt contents que t'animis a participar :)Petonets!

Deixa un comentari

