>Nius amb salsa de salmó

>

Això és recepta de la meva mare que, com jo mateixa, no té molt de temps per cuinar, però quan s’hi posa…

Ingredients:

-400gr de nius
-Mitja tarrina de formatjada (filadèlfia)
-100gr de samó fumat
-200ml de nata líquida
-Sal
-Pebre

Com ho fem?

En una cassola amb aigua bullim els nius. En un bol aboquem la formatjada, la nata , 50gr de salmó fumat, un pessic de sal i un altre de pebre. Quan hem bullit els nius, emplatem i hi aboquem la salsa. Per docorar, fem unes tiretes de salmó fumat.

Bon profit!

Posted on Desembre 11, 2010, in pasta. Bookmark the permalink. 5 comentaris.

  1. >Un plat ràpid i deliciós, aquestes són les meves receptes preferides. I heu provat de fer-ho amb el philadelphia amb gust de salmó?

  2. >Una molt bona i fina opció per a la pasta, molt encertat! Una abraçada Marina!

  3. >Aquesta recepta és perfecta per fer-li al meu fill Jordi quan torni a venir. Té locura per el salmó. Molt bona recepta.

  4. >El salmó és un dels peixos més amables de la cuina, queda bé per allà on passa. En salsa m'encanta!Ens veiem pels blogs guapa! 😉

  5. >Me'ls menjaria ara mateix!

Deixa un comentari

