>Cupcakes de vainilla

>

Ja feia dies que em rondava pel cap la idea de fer cupcakes. M’encanta veure per Internet fotografies amb cupcakes amb milers de colorins i decoracions extraordinàries. A més, fa dos dies, vaig “inaugurar” oficialment el bloc. Vaig presentar-lo als meus amics i amigues a través del Facebook i em va sorprendre l’acollida. Em va fer molta gràcia veure com alguns em volien “robar” receptes, o em donaven consells, o em proposaven nous plats. Amb aquesta motivació extra, us presento, avui, els meus cupcakes!
Ha costat Déu i ajut. He hagut de repetir-los tres vegades… He estat a punt de retirar-me. Sort que tinc una parella molt pacient que, almenys, m’ajudava a rentar les porqueries que anavent caient per terra…

Ingredients:

-Mitja tarrina de margarina
-175gr de sucre glaç
-175gr de farina
-1 sobre llevat en pols
-20gr d’aroma de vainilla
-2 tarrines de formatjada (Fladèlfia)
-Colorant alimentari
-Mig got de llet
-2 ous
-Macarronets de colors (per decorar)

Com ho fem?

En un bol mesclem la margarina, el sucre, la farina, la vainilla, el llevat i els dos ous. Ho batem bé intentant que no quedin grumolls. Quan ho tenim tot ben batut, aboquem la mescla dins uns motlles amb forma de madalena. Cal haver-los untat amb una mica de mantega per tal que no quedin enganxats. Les fiquem al forn, prèviament escalfat, a uns 180ª i les deixem fins que tinguin un color dauradet i hagin pujat. Podem punxar-les amb un escuradents per veure si estan cuites de dins.

Mentrestant, preparem la cobertura de les cupcakes. En un bol aboquem una tarrina de formatjada, una culleradeta o dues de llet i uns 60gr de sucre. Ho batem bé i hi afegim unes gotetes de colorant alimentari, el color que més ens agradi. Ho mesclem fins que quedi un color homogeni.

Un cop hem tret les madalenes del forn i les hem deixat refredar, les treiem del motlle. Omplim dins una màniga de pastisser la formatjada de color i dibuixem la madalena. Després, podem decorar-la amb macarronets de colorins.

Bon profit!


Posted on Desembre 2, 2010, in postres. Bookmark the permalink. 3 comentaris.

  1. >Hola! Benvinguda a la blogosfera! Ja veuràs com és molt divertit :)De moment, veig que has començat amb molt bones receptes, aquests cupcakes al tercer intent t'han quedat perfectes! La cobertura es veu super cremosa, han de ser un vici total.

  2. >Benvinguda al món de la cuina!!! si tens il·lusió ja n'hi ha prou!!!poc a poc veuras com no se't resistirà gairebé res… !!entre tots aprenem cada dia!Una abraçada!

  3. >Hola Marina, se ven ricos!! Gracias por pasar por mi blog! Un abrazo 🙂

Deixa un comentari

